Home » Levering- en betaling

Afhalen

Afhalen kan in overleg in Marum (GN) of Drachten (beperkte dagen/tijdstippen)
Overleg moet zich hebben plaatsgevonden voor de bestelling wordt geplaatst. Contact opnemen kan via
het contact formulier op onze website, Facebook of Prive.

Verzendwijze
Na ontvangst van de betaling, wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk verzonden.
We geven je pakket ter bezorging mee aan Post NL. Bij pakket bezorging zit een Track & Trace code van Post NL.
Deze kunt u bij ons opvragen via het invullen van het contact formulier of een berichtje naar een van onze Social
media accounts. (Facebook/Instagram) zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt. Via
http://www.tracktrace.nl kun je te allen tijde achterhalen waar je bestelling zich bevindt. Nu kan het gebeuren dat je
niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bij je aanbiedt. Wanneer je niet thuis bent, zal Post NL je
pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden.
Wanneer je pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijg je een kennisgeving van Post NL waarop
vermeld staat waar je het pakket af kunt halen (dichtstbijzijnde postkantoor of je buren). Op deze manier hoef je
niet speciaal voor je pakket thuis te blijven en kun je het toch snel in ontvangst nemen!

 

Verzendkosten
Wij berekenen voor verzendkosten:
Brievenbus pakketje €4,00
Pakket verzending €7,25

Briefpost € 1,00

De verzendkosten worden via de website berekend en vind u terug in het overzicht van uw bestelling.

 

 

Levertijd
Na ontvangst van de betaling, wordt uw bestelling binnen 2 dagen verzonden.

 

Betalingsmethoden
• Mollie (iDEAL,)

  • Paypal